Lohjelm-Palttu sukuseuran 25-vuotisjuhla su 15.3.2020 Vesilahdella (HUOM! Tilaisuus peruutettu)

21.12.2019

TILAISUUS ON PERUUTETTU KORONAVIRUKSEN LEVIÄMISEN ESTÄMISEKSI

10.00                  Lohjelm-Palttu suvun messu Vesilahden kirkossa.

Kirkkoherra Harri Henttinen.

12.00                  Tervetuliaissanat, Riikka Piironen, Rautialan juhlatalo

12.05                  Juhlalounas, Rautialan juhlatalo

13.00                  Lohjelm-suvun tulo Rautialaan, Riikka Piironen

13.30                  Kakkukahvit ja vapaata seurustelua

14.00                  Sukuseuran vaiheita. Muisteluita siivittämässä

Meri Kokkola ja Seppo Hurme.

pippurinen possunfile

perunat

paahdetut uunijuurekset

savulohi

venäläinen silli

vihersalaatti leipäjuustolla

appelsiinisipulisalaatti

hölskytyskurkut

kotikalja, vesi, leivät ja levite

kahvi, tee, vadelmabritakakku

Tapahtumaan osallistuminen edellyttää ilmoittautumista 7.3.2020 mennessä Meri Kokkolalle sähköpostitse meri.kokkola(a)elisanet.fi tai puhelimitse 040-5531363. Ilmoita myös mahdolliset ruoka-aineallergiat. Osallistumismaksu on 28 euroa / aikuinen ja alle 10-vuotiaat lapset 10 euroa. Hinta sisältää lounaan ja kahvit.  Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumismaksut tulee maksaa 7.3.2020 mennessä Lohjelm-Palttu sukuseuran pankkitilille Op FI25 5732 0920 1518 87. Mainitse maksussa osallistujien nimet. Kaikki suvusta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Osallistuminen ei edellytä jäsenyyttä.

Mikäli tarvitset autokyytiä Tampereen, Lempäälän tai Toijalan suunnalta, mainitse tästä ilmoittautumisen yhteydessä. Vesilahden kirkon osoite on Rautialantie 208, Vesilahti. Rautialan juhlatalolle on noin kolmen kilometrin matka kirkolta. Juhlatalo löytyy, kun ajetaan kirkolta vielä noin 3 km eteenpäin Rautialantietä ja lopuksi käännytään oikealle. Juhlatalon osoite on Rautiala 17.

Tervetuloa juhlimaan 25-vuotiasta sukuseuraa!

Liitteet