Jäseneksi liittyminen ja yhteydenotto

Jäseneksi liittyminen

Sukuseuran jäseneksi voidaan hyväksyä 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka on suoraan alenevassa polvessa Knut Paltun jälkeläinen tai joka on avio- tai avoliiton kautta tähän sukuun kuuluva. Sukuseuran jäsenet hyväksyy seuran hallitus.

Jäseneksi voit liittyä täyttämällä tällä sivulla olevan jäsenhakemuslomakkeen. Vaihtoehtoisesti voit ilmoittaa rahastonhoitajalle puhelimitse (040-5531363) tai sähköpostilla (meri.kokkola(at)elisanet.fi) nimen, osoitteen, puhelinnumeron, syntymäajan sekä riittävät tiedot esivanhemmista, jotta voimme varmistaa sukulaisuuden.

Sukuseuran jäsenmaksu

Lohjelm-Palttu sukuseuran jäsenmaksu on 15 euroa vuodessa ja se maksetaan Osuuspankin tilille FI25 5732 0920 1518 87. Eräpäivä vuosittain yleensä noin 31.5.. Jäsenyys katsotaan päättyneeksi, jos jäsenmaksu on jäänyt kyseisen kalenterivuoden aikana maksamatta.

Hakemus sukuseuran jäseneksi

Ilmoituksia ja päivityksiä sukutietokantaamme

Sukuseuramme ylläpitää sukutietokantaa, johon tallennetaan perustietoja tähän sukuun kuuluvista henkilöistä. Alla olevalla lomakkeella voit ilmoittaa sukuun kuuluvien henkilöiden tietoja.

Sukuseuran hallitus 2021-2022

Piironen Riikka, puheenjohtaja
riikkaleena.piironen(at)gmail.com

Minna Saarinen, varapuheenjohtaja